28.11.2018.
Službena Petrinja
   290
Održana 17. sjednica Gradskog vijeća Grada Petrinje

Jučer, 27. studenog 2018. godine, u Velikoj vijećnici Grada Petrinje održana je 17. sjednica Gradskog vijeća Grada Petrinje.

Sjednica je započela Izvješćem mandatne komisije i usvajanjem Skraćenog zapisnika sa prošle, 16. sjednice Gradskog vijeća te nastavljena Aktualnim satom u sklopu kojeg su gradski vijećnici postavljali pitanja Darinku Dumboviću, gradonačelniku Grada Petrinje i suradnicima.

Prvo pitanje postavio je vijećnik Inoslav Brkić na temu pasa lutalica u Gradu Petrinji upućeno privremenom pročelniku Anti Mariću.

„Susrećemo se sa pojačanim problemom pasa lutalica na području Grada Petrinje. Znamo i imamo dokaze da se na području grada istrpavaju psi iz smjera Zagreba, na parkingu Plodina, naravno ne čipiranih. U protekloj godini uspjeli smo taj broj regulirati. Novi Zakon o zaštiti životinja je poboljšani okvir za rješavanje tog problema. Svi psi moraju biti čipirani, time se olakšava, a hvatanjem psa na ulici, jasne su kaznene odredbe i sankcije.“

Drugo pitanje vijećnika odnosilo se na problem lokalnih vodovoda, a na pitanje je odgovorio Darinko Dumbović, gradonačelnik Grada Petrinje:

„Vodovodi su bili i ostali ključni problem cijelog našeg područja, u prvoj studiji za Aglomeraciju htjeli smo imati puno veći obuhvat. Kad smo krenuli sa sjeverozapadnim prstenom, za što moramo riješiti kroz par mjeseci, građevinsku i lokacijsku dozvolu kako bi mogli aplicirati za taj prsten. Kad smo vidjeli što je studija i isplativost došli smo do podataka da neki dijelovi grada nisu isplativi, ali mi po zakonu kao grad moramo osigurati svakom čovjeku pitku vodu kao i dostupnost vode. U mjestima gdje smo napravili lokacijsku i građevinsku dozvolu, Brest, Mala Gorica, aplicirali smo ih prema ruralnom razvoju investicije 7 milijuna i 200 tisuća kuna. Građevinska dozvola za Hrastovicu i taborište je također gotova. S vlastitim kapacitetima više nikad nećemo doći u situaciju, kad budemo imali elementarne nepogode da kupujemo vodu.“

Sljedeće pitanje je postavio vijećnik Željko Tonković koje se odnosilo na postavljanje bazne stanice na Sajmištu u ulici Dražena Petrovića 13.

„Odmah smo angažirali komunalnog redara i smatramo da ni jedna bazna stanica ne smije raditi na štetu susjeda u blizini. Obično bazne stanice rade problem svima okolo. Želimo to promijeniti, to mora doći do Gradskog vijeća, da vidimo kako to napraviti.“

– odgovorio je gradonačelnik Dumbović.

Pitanje što je stvarni trošak od 7-11 tisuća kuna za priključak vode upućeno je gospodinu Anti Majiću, predstavnik Privrede d.o.o., a odgovorio je:

„Četiri godine radio sam na izradi cijene priključka vode i mogu reći da se to sastoji od cijene rada i cijene materijala. U cijenu rada ulazi cijena rada vozila, strojeva, a materijal prema izdatnici računovodstva. Kad napravimo priključak, dogodi se da ljudima vratimo određeni iznos jer se ne potroše sva sredstva prema izdatnici. Cijena priključka vode se kreće 1500-12 000 kuna. Kod izrade troškovnika izlazi se na teren, radi se ponuda koja ovisi o dužini priključka. Dajemo mogućnost plaćanja na rate i u cilju nam je da svi imaju priključak.“

Pitanje je postavila i vijećnica Luca Gašpar Šako, odnosilo se na Aglomeraciju, odnosno kada će se staviti privremeni asfalt, na sve je odgovorio gradonačelnik Darinko Dumbović:

„Grad Petrinja ima komunalno poduzeće Privreda, staro je preko 115 godina. U zadnjih 20-ak godina građani nisu imali sigurnost kvalitete života, a to je voda. 75-80% imamo gubitaka vode kojeg mjeri sat Hrvatskih voda. Sad kad smo raskopali grad, postavlja se pitanje jesmo li mogli napraviti nešto više i tko je u tom procesu može preuzeti odgovornost, uključujući i mene. Štete su napravljene, međutim moramo 50 kilometara vodovodne mreže promijeniti kako bi bar gubitke smanjili na 40% tako da će se privremeni asfalt staviti čim dobijemo dozvole, stoga je gradonačelnik zamolio da pokušamo biti strpljivi. "

Magdalena Komes, predsjednica Gradskoga vijeća postavlja pitanje gradonačelniku vezano za skele, odnosno da li je moguće staviti zaštitne mreže umjesto skela na što je gradonačelnik konstatirao da će se Studija isplativosti napraviti. Drugo pitanje predsjednice je vezano za obnovu etno kuće u Brestu na što gradonačelnik odgovara da isto nije upitno i po planu će se realizirati.

Posljednje pitanje je upućeno gradonačelniku od strane vijećnika Jurića kojeg je zanimalo povećanje zapošljavanja u gradskim poduzećima te predložio da je potreban organizacija rada oko asfaltiranja sukladno s vremenskim neprilikama. Gradonačelnik odgovora da gradska poduzeća nemaju isti proračuna kao što su imali, sredstva su povećana, ali i obujam posla koji zahtjeva veći broj zaposlenih zbog same Aglomeracije. Što se tiče Aglomeracije gradonačelnik konstatira da su svi prisutni upućeni u svakodnevne probleme provedbe projekta, gradonačelnik je zamolio još jednom za strpljenje jer je svima u cilju da projekt što prije završi.

Nakon Aktualnog sata krenula je cjelodnevna rasprava a usvojene su slijedeće točke Dnevnog reda:

  • Godišnje financijsko izvješća poduzeća "Komunalac Petrinja" d.o.o. Petrinja za 2017. godinu,
  • Izvješće o realizaciji Plana i Programa poduzeća "Privreda" d.o.o. Petrinja za 2017. godinu,
  • Izvješće o izvršenju Programa rada i financijskog plana "Poslovne zone Petrinja" d.o.o. Petrinja za 2017. godinu,
  • Izvješće o ostvarenju Programa rada i Financijskog plana JU Centra za šljivu i kesten za 2017. godinu,
  • Izvješće o realizaciji Plana i programa rada i Financijskog izvješća POU Hrvatski dom Petrinja za 2017. godinu,
  • Izvješće o ostvarivanju Programa rada i financijskog izvješća Dječjeg vrtića "Petrinjčica" Petrinja za 2017. godinu,
  • Izvješće o radu i financijskog izvješća Gradske knjižnice i čitaonice Petrinja za 2017. godinu,
  • Izvješće o radu i Financijsko izvješće Vatrogasne postrojbe Grada Petrinje za 2017. godinu,
  • Izvješće o izvršenju Programa rada i Financijsko izvješće Turističke zajednice Grada Petrinje za 2017. godinu,
  • Izvješće o radu i Financijsko izvješće Vijeća bošnjačke nacionalne manjine Grada Petrinje za 2017. godinu,
  • Izvješće o radu i Financijsko izvješće Vijeća srpske nacionalne manjine Grada Petrinje za 2017. godinu,
  • Izvješće o izvršenju Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2017. godinu,
  • Izvješće o izvršenju Godišnjeg programa održavanja komunalne infrastrukture za komunalne djelatnosti koje se financiraju iz sredstava komunalne naknade i sredstava Proračuna za 2017. godinu,
  • Izvješće o realizaciji Programa poticanja gospodarstva, poljoprivrede i ruralnog razvoja na području Grada Petrinje za 2017. godinu,
  • Izvješće o izvršenju Programa javnih potreba u kulturi na području Grada Petrinje za 2017. godinu,
  • Izvješće o izvršenju Programa javnih potreba u sportu na području Grada Petrinje za 2017. godinu,
  • Izvješće o izvršenju Programa javnih potreba u socijalnoj skrbi na području Grada Petrinje za 2017. godinu,
  • Izvješće o izvršenju Programa javnih potreba u društvenim djelatnostima na području Grada za 2017. godinu,
  • Prijedlog Odluke o vrijednosti boda komunalne naknade,
  • Prijedlog Odluke o izboru članova vijeća mjesnih odbora i vijeća gradskih četvrti na području Grada Petrinje,
  • Prijedlog Odluke o davanju na upravljanje i korištenje nekretnine u vlasništvu Grada Petrinje u naselju Petrinja (Ulica Milivoja Grgića 13, k.č.br. 1107/44 k.o. Petrinja),
  • Prijedlog Odluke o izmjenama i dopunama Programa dodjele bespovratnih potpora za razvoj poduzetništva u gradu Petrinji,
  • Prijedlog Zaključka o izboru članova radne skupine za razmatranje pitanja smještaja migranata na području Grada Petrinje

dok nije usvojeno Izvješće o izvršenju Proračuna Grada Petrinje za razdoblje 01.01. – 30.06.2018. godine.

2018 Grad Petrinja. - Sva prava zadržana
Razvoj - Curious Cat Ltd. - www.curiouscat.hr