Gradsko vijeće, Vijesti|

U Velikoj vijećnici Grada Petrinje, 25. veljače 2020. održana je 33. sjednica Gradskog vijeća Grada Petrinje. Na početku Sjednice usvojen je Skraćeni zapisnik s 31. i 32. sjednice Gradskog vijeća te je održan aktualni sat.

Aktualni sat započeo je pitanjem vijećnika Peje Trgovčevića u vezi radova na budućoj sportskoj dvorani OŠ Mate Lovraka. Pitao je kakvi problemi su se pojavili te da li će oni rezultirati dodatnim financijskim troškovima i produženjem rokova. Odgovorila je Vlasta Vuglec, pročelnica UO za prostorno uređenje, graditeljstvo, zaštitu okoliša i kulturne baštine rekavši da temeljenje koje je izvedeno prema projektu nije dalo zadovoljavajuće rezultate te se mora pristupiti temeljenju na betonskim bušenim pilotima za što je potrebna izmjena glavnog projekta te aneks Ugovora. Dodala je da se trenutno s radovima kasni pet mjeseci zbog čega se planira tražiti produljenje rokova te kako čine sve da troškovi koji su nastali budu opravdani o čemu će odlučiti Nadzor.

Gradska vijećnica Luca Gašpar Šako postavila je pitanje vezano za projekt Aglomeracije istaknuvši kako Inicijativa građana „Bolja Petrinja“ i dalje inzistira na sazivanju tematske sjednice Gradskog vijeća na temu Aglomeracije jer im je stalo da se taj projekt kvalitetno završi i po mogućnosti bez financijski korekcija za Grad Petrinju. Odgovorio je gradonačelnik Dumbović istaknuvši kako podržava Inicijativu te im poručuje kako će zajedno otvarati vrata kako bi riješili probleme. Istaknuo je da će Grad učiniti sve da izbjegne korekcije, koje sada za Privredu iznose 10 milijuna kuna te dodao da je izgledno da će taj problem morati riješiti Vlada.Drugo pitanje koje je vijećnica Gašpar Šako postavila vezano je uz postupak davanja u najam poljoprivrednog zemljišta u državnom vlasništva na što je odgovorio Ante Marić, pročelnik UO za za gospodarstvo, poljoprivredu i imovinu rekavši da je postupak donošenja Programa gospodarenja poljoprivrednom imovinom u vlasništvu Republike Hrvatske u završnoj fazi. Kad ga usvoji Gradsko vijeće bit će još potrebno ishoditi suglasnost nadležnog Ministarstva da bi se išlo u natječaj za prodaju ili najam. Dodao je da će izrada Programa i potrebno preciziranje karata koštati 30.000 kuna plus PDV.

Gradski vijećnik Miljenko Bušić je postavio pitanje što je za bivšom Robnom kućom u Petrinji, obzirom da raspolaže neslužbenim informacijama da je arbitraža završena i da je država dobila na upravljanje objekt Robne kuće. Stoga je postavio pitanje što Grad planira sa tom nekretninom.Odgovorio je Zdravko Kuljanac, pročelnik Upravnog odjela za lokalnu i mjesnu samoupravu i imovinsko-pravne poslove. „Neslužbene informacije da je taj dokument, koji je rezultat arbitražnog spora, obujma preko 200 stranica, sada na službenom prijevodu. Tek kada se ta priča završi onda će naše Državno odvjetništvo u Sisku, moći dalje nešto reći po tom pitanju. Ovo su neslužbene informacije i kao takve molim da ih prihvatite. Što će biti sa Robnom kućom, to sada ovisi o gradonačelniku i Gradskom vijeću što se želi na tom području napraviti“, odgovorio je Kuljanac.

Pitanje vezano uz Aglomeraciju postavio je i vijećnik Mihael Jurić istaknuvši kako mu se čini da se pitanja vezana uz Aglomeraciju izbjegavaju te da se u ovom slučaju prebacuje odgovornost. Dodaje kako na terenu vlada kaos, a radove obavljaju tvrtke koje su obiteljski usko povezane sa gradonačelnikom Dumbovićem, zbog čega smatra da se radi o nezakonitom pogodovanju te podržava prijedlog MOST-a da se sazove tematska sjednica Gradskog vijeća na temu

Aglomaeracije.Gradonačelnik Dumbović odgovorio je na ovo pitanje naglasivši da HDZ u gradu Petrinji nije napravio ništa, niti jedan metar asfalta, niti jedan metar kanalizacije. Posebno je istaknuo kako, dok je on Gradonačelnik,njegov sin neće imati nikakav ugovor s Gradom.

Na samom kraju Aktualnog sata dva pitanja postavio je Predsjednik Gradskog vijeća Nenad Radošević, a pitanja su bila vezana za uređenje fasada u strogom centru grada, te za nogometno igralište u Brestu Pokupskom. Odgovorila je Vera Kaurin, pročelnica Upravnog odjela za komunalne djelatnosti rekavši da će se ići na postupak dodjeljivanja privremenog skrbnika za zgrade u centru Grada koje vlasnici ne održavaju na odgovarajući način, a u svrhu zaštite kulturnog dobra i sigurnosti građana.

Vijećnik Miroslav Petračić je pitao je zbog čega radovi uređenja ulica oko Hrvatskog doma traju tako dugo.Odgovorila je Vera Kaurin, pročelnica Upravnog odjela za komunalne djelatnosti.

„Grad Petrinja je zaključio ugovor o izvođenju radova sukladno građevinskoj dozvoli za rekonstrukciju ovih ulica. Rok za izvođenje radova je godinu dana. Ništa nije obustavljeno, rokovi se izvršavaju kako je zadano. Nema nikakvih prekida. Rekonstrukcija se financira dijelom iz sredstava Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU. Na javni poziv smo se prijavili prošle godine i ostvarili sufinanciranje od 200 tisuća kuna“

– pojasnila je Kaurin, dok je Dumbović nadodao kako od izvođača radova ima obećanje da će uređenje ulica oko Hrvatskog doma biti gotovo do 1.svibnja ove godine.

Comments are closed.

Close Search Window