Darinko Dumbović, gradonačelnik Grada Petrinje, jučer, 04. srpnja 2020. godine, zajedno sa svojim suradnicima, kod naplatne postaje Lekenik, predstavio je projekte koji će se provoditi na području Lekenika:
„Mislim da ovdje ima dosta simbolike koju želimo pokazati svim građanima Sisačko – moslavačke županije jer ovdje smo nekako na kraju autoceste koja je bila započeta kroz možemo reći dugi niz godina i kroz dugi niz godina mnogi političari koji su prošli ovuda i koji su većinom slučaja došli u Sisačko – moslavačku županiju po glasove i sa tim istim glasovima davali do znanja svim svojim biračima kako će oni završiti autocestu do Siska, kako će završiti brzu cestu do Siska, kako će napraviti čvorište do Stupna, kako će od Stupna ta ista cesta ići preko Kupe, mostom od Mošćenice i to su bila na kraju obećanja ludom radovanja. Nikada nismo imali dovoljno političkih mišića u Saboru i nikada nismo imali onih ljudi koji su ustvari došli do Sabora i do Vlade Republike Hrvatske i donesli odluke zajedničke u interesu bez razlike na političke stavove ili opredjeljenja da Sisačko – moslavačka županija ne smije ostati izolirana, da ova cesta koja je bila na početku upravo iz Županije i koja je došla u par kilometara u Sisačko – moslavačku županiju i stala, ona je stala i sada si mi postavljamo pitanje da li ona uopće kuda vodi, da li će voditi, da li će biti završena i što to znači. Svjestan sam da ponekad nema novaca, ponekad je to samo jedna prazna priča ali ono što mogu reći da svi oni koji su je dosada obećavali a imali su političku moć a nisu to ostvarili da ustvari u Sisačko – moslavačkoj županiji nisu ne da su trebali osvojiti jedan glas ili dva ali baš ni jedan glas jer zbog tih laži koje su ljudi pretrpjeli i svoju mukotrpnost i čak mislim da su mnogi dobili od takvih političara i obrambene mehanizme i da imaju jednostavno možda jedan drugi put da više saborskih zastupnika ne prodaju ovdje interese Sisačko – moslavačke županije, oni jednostavno zaborave odakle dolaze. Kada pogledamo komunalnu infrastrukturu koja ustvari ide od Petrinje prema Lekeniku a to je magistralni cjevovod koji je 18 milijuna kuna, koji su zajedno Lekenik i Grad Petrinja isfinancirali i kada pogledamo da aglomeracija iz Petrinje ide sa 350 milijuna kuna koje je sada u projekciji projekata vodovodne to jest komunalne infrastrukture a to je odvodnja i nova vodovodna mreža koja je preko 110 kilometara. Gledajući da se lijeva i desna obala Kupe moraju povezati, da su se mnogi mostovi povezali, da su mnoge ceste i ipsiloni došli do mnogih gradova ali nismo došli mi do Petrinje ni do Siska. Ovdje imamo i sjećanje na Domovinski rat, sjećanje na Skelu spasa, sjećanje ono što treba povezati Letovanić i Lekenik i grad Petrinju sa jednim tom spomen obilježjem i pričom koja će ustvari dobiti satisfakciju svih onih ljudi koji se sjećaju 1991. godine i kada smo ovdje spasili mnoštvo stanovništva kroz Skelu spasa, to je jedan zajednički projekt sa Lekenikom i vrlo dobra je suradnja sa načelnikom Perovićem gdje možemo reći da vodimo brigu o Lokalnoj akcijskoj grupi gdje Lekenik i grad Petrinja skrbe prije svega od Turopolja pa do Zrinske gore gdje znamo da imamo dvije vrste pasmina, a to je turopoljska svinja i crna banijska šara svinja. Vlada RH je most na Krku oslobodila da se ne plaća, oslobodila je i mnoge tunele koji su probijeni, koji povezuju neka kao područja koja su dislocirana i koja su radno sposobna pa idu tamo negdje prema moru pa ne plaćaju tunele, to su platili građani Republike Hrvatske, inzistiram da ovu cestu ne treba plaćati stvarno dok se ne završi jer ovo je najveće glupost, da ovih par kilometara plaćamo i da je ovdje još ostalo 20 – tak kilometara i da ispada da mi imamo autocestu kao Sisačko – moslavačka županija a ustvari mi nemamo ništa.“
– zaključio je gradonačelnik.