Upravni odjel za komunalne djelatnosti
U Upravnom odjelu za komunalne djelatnosti obavljaju se upravni i stručni poslovi koji se odnose na:
- organiziranje svih vrsta komunalnih djelatnosti suglasno Zakonu o komunalnom gospodarstvu, Zakonom o vodama, Zakonom o cestama, Zakona o održivom gospodarenju otpadom te drugim zakonskim i podzakonskim aktima,
- izradu nacrta i prijedloga odluka i drugih akata iz područja komunalnog gospodarstva,
- analizu cijena komunalnih usluga,
- izradu godišnjih i dugoročnih planova i programa održavanja i izgradnje komunalne infrastrukture,
- izdavanje uvjeta sukladno odredbama zakona kojima se uređuje prostorno planiranje i gradnja,
- koordinaciju izrade tehničke dokumentacije za investicijske objekte komunalne infrastrukture i objekte održavanja komunalne infrastrukture,
- pribavljanje lokacijskih i građevinskih dozvola za izgradnju komunalne infrastrukture,
- koordinaciju izvođenja radova održavanja i izgradnje objekata komunalne infrastrukture,
- gradnju, rekonstrukciju i održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture, (groblja, nerazvrstane ceste, itd.),
- izgradnju i održavanje javne rasvjete, javnih zelenih površina i opreme na zelenim površinama,
- korištenje javnih površina (najam i zakup),
- pripremu građevinskog zemljišta za izgradnju objekata i uređaja komunalne infrastrukture,
- pripremu dokumentacije za apliciranje prema tijelima državne vlasti iz područja komunalnog gospodarstva,
- zbrinjavanje napuštenih i izgubljenih životinja i poslovi higijeničarske službe,
- evidentiranje i utvrđivanje obveznika, izrada rješenja u svezi plaćanja i provođenje prisilne naplate komunalne naknade, komunalnog doprinosa, naknade za zadržavanje nezakonito izgrađenih zgrada u prostoru i naknade za uređenje voda,
- komunalno redarstvo glede provođenja Odluke o komunalnom redu, Zakona o građevinskoj inspekciji i drugih propisa koji se odnose na rad komunalnog redarstva,
- koordinaciju rada s gradskim komunalnim poduzećima u cilju unapređenja obavljanja komunalnih djelatnosti,
- izdavanje dozvola za autotaksi prijevoz te drugih dozvola i koncesija predviđenih Zakonom o komunalnom gospodarstvu i drugim propisima,
- povjeravanje obavljanja komunalnih poslova putem ugovora,
- obavljanje poslova vezanih uz dodjelu koncesije za pružanje komunalnih usluga i povjeravanje komunalnih poslova putem ugovora, te nadzor njihove provedbe (dimnjačarski poslovi i sl.),
- uređenje prometa na području Grada (planiranje i regulacija prometa), izdavanja suglasnosti u svezi regulacije prometa na nerazvrstanim cestama i suglasnosti za korištenja nerazvrstanih cesta,
- obavlja poslove iz područja gospodarenja otpadom
- druge poslove koji mu se stave u nadležnost sukladno zakonu i općim aktima Grada.
Kontakti:
Komunalni doprinos | Ivana Bartulić, ivana.bartulic@petrinja.hr , 044/515-229 |
Komunalna naknada i naknada za uređenje voda | danijela.matkovic@petrinja.hr (044/515-205) |
Komunalni redari | Igor Školneković, k.redar.skolnekovic@petrinja.hr, 099/244-3794 Boro Dujlović, bdujlovic@petrinja.hr, 099/589-4156 |
Izdavanje uvjeta | Dajana Matić – dajana.matic@petrinja.hr 044/515-205 |
Održavanje cesta i komunalne infrastrukture | Ivica Kožuh, 044/515-251 |
PRIVREMENA PROČELNICA
Vera Kaurin, dipl. iur.
Tel: 044/515-206
E-mail: komunalno@petrinja.hr
Gradska uprava
Grad Petrinja
Ivana Gundulića 2 • 44250 Petrinja
PRIVREMENA ADRESA: Braće Hanžek 19 • 44250 Petrinja
+385 (0)44 515-222
gradonacelnica@petrinja.hr
OIB: 11848400362
IBAN: HR8223900011832800009